Accepterad NickiMinajs | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NickiMinajs

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: NickiMinajs

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mauelol/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Eriksson

Vad är ditt discord namn? RobotWam139#1461

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Dom Tomsson. Han är dedikerad till att bli en extremt bra bil mekaniker. Han har varit intresserad av bilar sen han var ett litet barn. När han var tio jobbade han med sin Farbror på en bilverkstad där han jobbade förfullt. Han Nu är Dom 31 år gammal och jobbar fortfarande i verkstaden med sin farbror. Han tycker det är kul och jobbar för att bli bättre varje dag. Han är en lugn männsika med långt brunt hår och är 191 cm lång. Han är väldigt lugn och bilintresserad. Därför jobbar han för att bli en stor man. Han gymmar två gånger i veckan och tycker det är bra. Han är väldigt vänlig mot kunder och är bra på att bemöta folk. Hans föräldrar heter Hans och Greta och dom älskar sin son mycket. Dom vill du dock att han ska bli ett mer stabilt jobb dom rodeoclown, advokat, doktor eller knarklangare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill spela på eran server. Jag tycker det är kul att spela fivem på seriösa servar som MULTISTADEN. Jag har tidigare erfararenthet på andra seriösa serverar som XR roleplay och thuglife rp. Om inte det är nog har jag spelat på downiefallRP. Jag kommer bidra med EXTREMT bra rp med min karaktär Mr Snorkråka då jag har spelat han innan på andra städer. Jag letar efter att bli mekaniker på eran server. Jag tror jag kan höja verkstadens rp nivå med en stor andel. Jag har ungefär rpa 800 timmar som mekaniker på amerikanska servar. Jag går mot att bli en stor och bra rpare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill spela aktivt på en seriös rp server. Jag kommer gå all in på eran server och försöka gå för att bli support. Jag varit staff på stora servar och jobbar på bra. Jag kan de mesta regler i fivem utan problem och vet hru man hanterar vfolk duktigt i support ärenden.

Hur många timmar har du på FiveM? 1181

Hur hittade du Multistaden? Hittade den min kompis som har quitat fivem. Han sa att den var bra och seriös

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte kommit i många problem med folk på olika servrar då jag inte är så högljud. Jag är ganska lugn av mig och gillar att lösa det snällt innan det blir kaos. Även om jag inte är staff vill jag bemöta alla väl.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just nu. Är på marknaden för en ny server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka