Accepterad Nickej7 | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nickej7

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Shadowbear/

Ditt Hex-ID: 110000155a234eb

Vad är din discord tagg? NilleJ#9435

Vem var det som bannade dig? 1johansson

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de va suntförnuft jag snodde en helicopter på allmenplats de va dumt gjort borde tänkt att man inte gör de irl men nu vill jag ta rpandet till en hög nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va 2 killar som giddrade/sa fula grejer till mig sen hoppa dom ut ur helicoptern och då hoppade jag in och vill flyga där ifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att de va några som jiddrade lite och då ville jag ta en helikopter för att flyga därifrån men jag hade kunnat gjort det bättre och försöka gå därifrån än att hoppa in i helikoptern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har lärt mig av mina bans och av mina misstag av vad jag har gjort och jag ska ta rpandet på en hög nivå och inte lalla runt så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sakt till dom att sluta jiddra och sen gå därifrån än att skapa problem genom att hoppa in i helikoptern och försöka sno den och flyga därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, jag ska tänka mig för innan jag gör saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Jag hittade inte bilden på bannmedelandet. någon annan får svara pga 1johansson inte är medlemsansvarig längre och kan ej svara på denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka