Accepterad Nickeeee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nix0n137

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415

Ditt Hex-ID: 110000145496c07 (Hex)

Vad är din discord tagg? nix0n137

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 30398-45bee24c56f457cb23b82431f1f13481.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip fick se en bild där det stod "vad är det man ser" "förstår ni vill vara som oss" Det var allt i den bilden jag hade skrivit som han gav mig en permanent avstängning för, förstår att ni inte kan banna Troxy då han marknadsför servern på ett bra sätt med sin streaming. Men tycket det är extremt tråkigt att jag blir avstängd när jag får till mig att han ska knulla min mamma och att jag är en lite hund. Jag tog it åt mig av det och försatte skriva vanligt som jag kommer skicka bild på där nere.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Philip fick se en bild där det stod "vad är det man ser" "förstår ni vill vara som oss" Det var allt i den bilden jag hade skrivit som han gav mig en permanent avstängning för, förstår att ni inte kan banna Troxy då han marknadsför servern på ett bra sätt med sin streaming. Men tycket det är extremt tråkigt att jag blir avstängd när jag får till mig att han ska knulla min mamma och att jag är en lite hund. Jag tog it åt mig av det och försatte skriva vanligt som jag kommer skicka bild på där nere.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, jag gjorde fel och står för det. Jag skulle kunnat skita i att skriva till han i pm från första början vilket var otroligt onödigt att jag inte gjorde men gjort är gjort och intet jag kan göra om. Men absolut det var ingen felaktig ban med det Philip såg men jag skulle inte göra samma misstag igen ifall något sånt skulle uppstå, Det är därför jag ber om en till chans då jag vet vilket fel jag har begått.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad flertal gånger, en del beror på att jag spelat här i snart 2,5 års tid. Dem flesta bannsen han blivit tilldelade när jag var ny med rp och inte visste bättre men en del har också kommit på senaste tiden vilket jag inte ska ljuga om, jag har varit en kass spelare men ska ändra på det ifall jag blir tilldelad en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hoppas verkligen att jag inte bränt alla mina chanser o att jag har en sista kvar för jag kan lova er att jag inte kommer vara samma problem jag varit innan för er. Jag kommer inte vara problemet som ni får klagomål på hela tiden jag kommer göra allt jag kan för att hålla mig borta alla support samtal o alla pm's till dig philip där jag ber om ursäkt för mina synder jag ber dig verkligen om en sista chans där du kan se att jag är en seriös spelare som uppskatar det du gör o ditt hårda arbete. Jag hoppas du kan ta det jag skriver på allvar då jag menar detta jag kanske har framstått som en lallare för dig innan men jag har också en seriös sida som jag vill visa mig från!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade kunnat göra otroligt många saker annorlunda, som sagt jag har inte varit den bästa rparn under den senaste tiden jag spelat på unive men jag ska göra mitt yttersta för att visa för er staffs att jag har så mycket bättre rp o ge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka