Nekad Nickeeee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nix0n137

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415

Ditt Hex-ID: 110000145496c07 (Hex)

Vad är din discord tagg? Nix0n#4419

Vem var det som bannade dig? Nix0n#4419

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 23C517EC-43E9-4490-9ED3-5ADDAEE633DF.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Limpis tyckte att beslutet vo11ce tog var fel o tilldelade mig en avstänging där efter då han tycket att min ban jag hade skulle kvarstå. Min avstängning som jag hade sedan innan var lagd av t4rget det var den avstängingen som blev upphävd av Vo11ce efter ett lågt prat med han. Jag förstår Limpis beslut o accepterar det, jag vet varför han la den bannen han gjorde o hur han tänkte under tiden. Jag vet hur han har sätt mig som spelare tidigare o jag har inte varit ansiktet utåt för unive direkt, jag har varit rena motsattsen. Jag har varit en belastning för er och det är antagligen därför ni inte tror på mig, jag förstår hur dina tankar går när du bannar mig men jag vill bara att du ska förstå varför du valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick tag i vo11ce efter ett tag så hamnade vi i ett samtal, jag förklarade min ban o hur jag blev tilldelad den. Jag förklara tydligt för han vad jag hade gjort fel och vad jag hade kunnat ändra i mitt tänk när jag gjorde det, jag vet att mina handlingar var fel. Vilket han förstod att jag fattade. Han förstod att jag hade tagit lärdom av min ban o att jag visste bättre. Jag o vo11ce fortsatte att diskutera angående min ban, han kom fram med ett beslut efter ett lågt prat han valde att upphäva min ban då han ansåg att det hade gått så pass lång tid så jag skulle ha tagit lärdom av den vilket jag har gjort. Jag vart väldigt tacksam över att han kunde ge mig en chans där jag kunde bevisa att jag var en spelare som kunde ta detta på allvar och inte bara vara den där lallaren som ni sätt mig som innan. Senare på kvällen så försvinner Unive dc'n bara från discord jag frågar flera vänner ifall det vet varför jag har blivit avstängd tillslut får jag ett svar att det var Limpis som hade bannat mig, Jag skrivet ti

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannan är absolut inte felaktig, ifall Limpis anser att jag ska vara avstäng så är det väl så men jag har insätt mina misstag o tagit lärdom av dem. Jag vill bevisa för er staffs på unive speciellt Philip o Limpis att jag är mogen o kan bete mig. Jag vet att jag fått 100 chanser av er innan men jag ber om 1 sista så ni kan se att jag inte är problem spelaren jag varit tidigare. Jag lovar er två att jag kommer ta denna sista chans på allvar o inte kasta bort den, ni kanske ser mig som en lallar vilket jag inte är längre jag vill bevisa för er att jag tar detta seriöst o vill jätte gärna bli unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannan är absolut inte felaktig, ifall Limpis anser att jag ska vara avstäng så är det väl så men jag har insätt mina misstag o tagit lärdom av dem. Jag vill bevisa för er staffs på unive speciellt Philip o Limpis att jag är mogen o kan bete mig. Jag vet att jag fått 100 chanser av er innan men jag ber om 1 sista så ni kan se att jag inte är problem spelaren jag varit tidigare. Jag lovar er två att jag kommer ta denna sista chans på allvar o inte kasta bort den, ni kanske ser mig som en lallar vilket jag inte är längre jag vill bevisa för er att jag tar detta seriöst o vill jätte gärna bli unbannad.

Jag vet att jag varit en värdelös spelare på servern men jag vill upprätta det genom att visa mig från min bra sida, jag hoppas verkligen att jag inte bränt alla mina chanser o att jag har en sista kvar för jag kan lova er att jag inte kommer vara samma problem jag varit innan för er. Jag kommer inte vara problemet som ni får klagomål på hela tiden jag kommer göra allt jag kan för att hålla mig borta alla support samtal o alla pm's till dig philip där jag ber om ursäkt för mina synder jag ber dig verkligen om en sista chans där du kan se att jag är en seriös spelare som uppskatar det du gör o ditt hårda arbete. Jag hoppas du kan ta det jag skriver på allvar då jag menar detta jag kanske har framstått som en lallare för dig innan men jag har också en seriös sida som jag vill visa mig från!

Jag har tänk på vad jag har gjort under de senaste månaderna när jag varit bannad och jag vet att jag varit en värdelös spelare på eran server, jag kommer försöka mitt bästa med att rädda upp den situationen jag satt mig själv i. Jag vet att speciellt Limpis inte tror på mig men jag lovar dig att jag är seriös denna gång och kommer inte lalla runt som en clown. Jag hoppas att båda ni kan ta mig seriöst och tro på mig att jag inte är den lallaren jag varit förut!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har blivit tilldelad en den avstängningar under dem åren jag spelat här, jag fick en del bans när jag var ny o inte visste bättre men jag har också fått en del nu på tiden innan jag vart bannad ungefär för 2 månader sen. Jag har lärt mig hur man rpar o inte är den clownen jag var förut, jag tar detta på allvar o tagit lärdom av dem bannsen jag haft o fått. Jag gör allt jag kan för att bli bättre och inte göra dessa dumma misstag jag gjort förut jag vill visa mig från den bra sidan o försöka göra så lite misstag som möjligt.
1. Jag hade kunnat vara en "vanlig" spelare från början, hade jag varit det så skulle inget av detta som jag gjort skulle uppstå!

2. Jag hade kunnat ändra mitt rp sätt och mitt tänk efter bara första bannen. Vilket jag inte gjorde jag vet att min rp var kass vilket jag ser rakt igenom nu i efterhand

3. Jag har tänkt efter det jag gjort under de senaste månaderna och jag förstår varför jag har fått så många bans jag fått. Jag ångrar mig så grovt att jag inte tänkt två gånger innan jag utför saker, om jag får möjligheten att komma tillbaka så kommer inget av detta uppstå igen kan jag lova dig.

4. Jag skulle kunnat omringa mig med bättre personer som inte gjorde samma skit som mig så jag inte skulle komma till dessa samtal med staff gång på gång.

5. Hade jag lyssnat på staffs ifrån början skulle jag inte hamnat i denna sits som jag är i nu.

6. Jag har alltid varit en lojal spelare till denna servern och aldrig bytt sever. Jag lägger extremt mycket av min fritid och energi på denna server då jag finner det otroligt roligt att spela här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade absolut kunnat göra saker annorlunda, ser man tillbaka i tiden så var jag inte den bästa på rp vilket jag själv vet o märker nu i efter hand jag var nästan värdelös. jag hade kunnat ändra saker tidigt i min rp men jag hade ingen som sa vad som var fel o vad som var rätt. Jag har nu i efterhand märkt vad jag gjort för fel o varför jag har blivit bannad så många gånger jag blivit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka