Nekad Nickeeee | Ansökan till Servervakt [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nix0n137

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Nix0n137

Ange ditt födelsedatum 6 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar mest på kvällarna,
Måndag-Söndag
22:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021 men dock varit bannad flertal gånger men alltid kommit tillbaka.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 20 avstängningar.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts enligt mig är en spelare som vill göra servern bättre o hålla hög rp nivå hela tiden. En servervakts hjälper server och underlättar staffsens arbete som exempel någon skulle börja köra över alla då kan en servervakt som är på plats tilldela en avstängning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt flertal gånger förut och ansöker till det återigen då, jag vill hålla rent på servern alltså få bort dem som lallar, ifall någon skulle komma o köra över så skulle jag vilja kunna lägga en svban så man kan återgå till rollspeladet utan några bekymmer. Men jag gör detta framförallt för att hjälpa servern o underlätta för staffsen!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall en servervakt använda sina perms till sin egna vinning ex ressar efter man dött, toggle id i scenario, kickar folk utan anledning. Det är några exempel på korruption som man kan göra som sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka