Accepterad Nickeboy27 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nickeboy27

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081293173

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas Olsson

Vad är ditt discord namn? Nickeboy27#3354

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ulf Törnqvist är 51 år och fyller snart 52, har tidigare jobbat i affär, även i bilaffär. Han tycker väldigt mycket om att kolla på fotboll på tv:n och en gång i tiden spelade han det själv, men nu är han för gammal, han har förlorat jobbet och går på a-kassa, vill gärna hitta ett jobb men måste bestämma sig vad han vill göra med resten av sitt liv, söker aktivt efter att vara social och skaffa nya vänner, även letar efter ett jobb som han kan vara social vid. Han har en syster på 56 år, hans mamma är död men hette Lena, Hans pappa är 84 år men har diabetes, han heter Johan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldigt hög nivå och det är ju bara mot det positiva. Jag kommer också att börja streama när jag spelar på Unive när jag blir medlem och då kanske det kommer in nya folk på min stream så att Unive växer och blir större.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom RPn verkar väldigt bra och rolig och jag har extremt många kompisar som spelar på just Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom väldigt mycket kompisar och Unive är ju också störst i Sverige så det är den första servern man ser när man går in på Fivem typ.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög prestanda av RP, att skapa bra scenarion och skapa rolig rp för allmänheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ej något mål mer än att skapa bra rp och bra scenarion. Det jag ogillar mest av allt är när folk bara kör för egen vinning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället men har varit innan på tillexempel en server som heter Bernadotte RP men den lades ner.

+rep då jag vet att han är väldigt bra på RP sedan innan.

Tillbaka