Nekad Nicke123 | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicke123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199237064986/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Nicke#9864

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Eklund är 34 år gammal när han var liten så gillade han att spela NFL med sin kompis Philip föräldrar dog när han var 14 år gammal i en bil krock han blev adopterad av en 70 årig man som hade dålig syn och hörsel men Philip hade det ännu jobbigare han blev mobbad i skolan för du tyckte att Philip var en nörd som gillade att spela NFL men när han blev 18 så köpte han hus och pluggar för att bli Polis Philip gillar också att håla på med bilar att mixtra med dom pimpa dom lite och började gilla sport bilar och hade ett stort bil intresse

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan rpa bra har spelat på många andra servrar förut jag har vart medlem förut på Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Polis rp och annat rp som vanlig medborgare och bilfirma

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive förut och kollat på Drobz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka