Nekad Nicke1 | Chef-jobb ansökan [Pontuz08] [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicke1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Philip

Vad heter du på discord? Nicke#9864

Hur gammal är du? 12 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? en vecka men har vart medlem förut på Unive

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med bra rp nivå bättre arbetar högre arbetes nivå och aktiva arbetare och mycket roligt rp inom båtbolaget jag kommer även att vara väldigt strikt om andras rp när dom arbetar på båtbolaget det kommer även vara riktigt svårt att bli anställd även att bli upphöjd från prov anställd till anställd och så och så kommer jag sita i typ 1 timme för att fixa intervju frågor om man får välja själv vilka frågor man ska ha jag kommer ju även hålla extra koll på alla om någon gör det minsta korruption så kommer de bli avskedade och så skulle jag ju taga till alla att dom ska bli så aktiva som möjligt satt vi har några som kan sälja båtar jag kommer ju också hålla i möten om t.ex. det behövs för att det blir alldeles för lalligt vid båtbolaget och då kommer jag ju berätta vad konsekvenserna är och så jag kommer även försöka få dit väktare varje dag satt inget händer t.ex. inget slagsmål men om det händer så har vi ju väktare redo och så jag kommer även vara strikt emot om någon börjare mobba någon för dems utsende eller röst eller liknade

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju jobbat på marja lisas förut så jag vet hur F6 meny fungerar och hur man säljer fordon jag vet dom viktigaste frågorna man ska ställa till en intervju t.ex. korruption som då betyder att man t.ex. säljer en båt till någon för mindre pris eller gratis

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:00 - 21:00
Tisdag 16:00 - 21:00
Onsdag 14:40 - 21:00
Torsdag 16:00 - 21:00
Fredag 15:00 - 01:00
Lördag 10:00 - 00:00
Söndag 9:00 - 22:00

Bror på om jag behöver vara med min familj eller om jag behöver plugga

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka