Accepterad Ni hab | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ni hab

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? nihb#0598

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär: Asil Arata är en ung man på 23 år med en stark bakgrundshistoria. Han flydde från Tanzania med sin familj för 12 år sedan och bosatte sig i Sverige. För Asil har varje dag i Sverige varit en påminnelse om att vara tacksam för det bättre livet de har fått. Han bär alltid med sig en positiv inställning och glädje, som han har lärt sig att uppskatta sedan han kom till sitt nya hemland.
Hans föräldrar, som alltid har arbetat hårt för att ge sina barn en bättre framtid, har präglat honom med en stark arbetsmoral. Denna arbetsmoral är något som Asil har omfamnat fullt ut. Han älskar att arbeta och ta hand om sina yngre syskon, och han ser det som en ära att kunna bidra till familjens välmående.
Asil är född in i en mellanstor familj och har två syskon. Trots de utmaningar de har stött på har hans föräldrar alltid försökt skydda honom och hans syskon från de faror som kan lurar på gatorna. Tyvärr har de inte alltid kunnat hindra påverkan från den omgivande miljön. Trots detta har Asil aldrig låtit sig dras in i den kriminella världen. Istället har han använt sin kreativitet och sitt intresse för arbete som en fristad från de problem som kan finnas på gatorna.
Han brukar ofta vara i staden Unive, men nu ska han flytta till en bostad på Unive och kanske skapa familj där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer leverera en hög Rp och inte lalla runt. Jag kommer försöka bygga upp min karaktär och försöka få ett brett kontaktnätverk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det de innebär att man inte ska spela för sin egna vinst för då blir det ett dåligt rollspel, man ska alltid spela på det som gör det bästa scenariot

Hur hittade du Unive? Spelat på den tidigare och vet att den är väldigt välgjord. Hur jag hitta den från början var tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka