Nekad Ni hab | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ni hab

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198099373934/

Ditt Hex-ID: 1100001084a9f6e

Vad är din discord tagg? ni hab#0598

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm -Zensy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde banna mig för att dem trodde jag hade dödat honom utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är vid bilfirman och köper min ny c63 och sedan åker till autoexperten och vill uppgradera min bil och då frågar jag om han jobbar där och han säger ja och jag frågar vad det skulle kosta och han sa 800 tusen och han sa att jag skulle swisha honom istället för att jag skulle få en faktura. Efter jag swisha honom så kommer en kille fram till mig som säger att det inte går att uppgradera bilen och säger att han kommer blåsa mig. Och vid det här tillfälet så har jag redan swishat honom 800 tusen och säger att jag vill ha tillbaka min pengar men han säger att han inte kan och säger att han lagt in det i företaget men det är bs för jag har swishat honom. jag ger mig inte och han säger att jag ska avsisas från platsen och drar fram en pistol. Jag ringer polisen och dem kommer och en massa folk är där, Polisen behöver dra för att någon börjar råna en bank så dem sticker och då väntar jag lite och när han står stilla springer jag till honom och hugger honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för vi hade en scenario där det var på liv och död. Han hade hotat mig och scammat mig. Fast jag förstår om Admin banna mig eftersom dem inte visste hela historian.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är första gången jag kom in och jag behövde en bil så jag hitta en trasig motorcykel och tjuvkopplade den och jag blev bannad i ca 10 dagar. Men jag lärde mig att jag aldrig ska sno någons bil igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte swishat honom men eftersom han jobba där så tycker jag man borde kunna lita på honom. Det är som om du går till en bilhandlare(IRL) och köper en bil men du får ingen bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer tänka efter en gång extra allt jag gör

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka