Nekad NexxyNoodle | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NexxyNoodle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? NexxyNoodle#0564

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Petterson är 27 år och har suttit inne 2 gånger på grund av lönnmord. Han bor nu inne i centrum och jobbar som ett postbud. Efter att han blev utsläppt ur fängelset så började han jobba och svor på att aldrig göra det igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och serös RP. jag kan också Bidra med aktiv samt en hög rp nivå och en ordentlig karaktär. Jag kan vara rolig samt inte överdriva Rpn. att jag kommer spela sån bra rp som möjligt och försöka få andra att spela sån bra rp som möjligt. Jag kan bidra med att följa reglerna och inte gå runt och lalla runt med admins. jag kommer inte sluta vara min karaktär och bara hålla mig till rp och inte gå runt och skoja runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för sig själv genom att göra allt för att jag ska vinna det största handlar om att alla ska ha det roligt även din motpartens som kanske aldrig vinner eller aldrig har det roligt. Ett exempel på detta inom polisen skulle kunna vara att skjuta en rånare när det är tillgängligt men att man låter bli då scenariot blir roligare för alla, då man inte avslutar det direkt.

Hur hittade du Unive? Jag snackade med min kompis på discord och han sa att jag skulle testa FiveM då när jag kom in i loadingscreenen så såg jag länken till discorden

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka