Accepterad nexus_viBes | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexus_viBes

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/leolukke/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas kahlbäck

Vad är ditt discord namn? leolukke#7012

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2008

Berätta om din karaktär. Allt började år 1991-11-01 i göteborg när Tony Karlsson som var en helt normal pojke, det är ju inte så kul att berätta om när jag föddes så jag börjar med dagis. När Tony var på dagis så var han en helt normal pojke han var inte mobbad eller något, hans liv var bara perfekt.
När Tony gick på dagis så dog hans mamma i en bil krock när hon skulle till ica men det har Tony inte så mycket tankar om som tur är han så liten så han fattar inte så mycket. Nu har han börjat i lågstadiet det gick som vanligt förutom när han började bli ogillad av ett par killar. Tony hade tydligen pratat med Bens flickvän, en dag slog dom mig så hårt så att jag fick använda bandage. Vid ungefär hälften in av lågstadiet så fick jag en lillasyster hon var jätte jobbig, men när hon blev äldre så blev hon snällare.
Min syster var en som alltid är lite lurig hon var bra på att hålla hemligheter. Varje gång hon kom hem ifrån skolan så ignorerade hon mig och pappa men det är inte så intressant
Nu är vi på skolavslutningen nu ska jag börja sjuan det är lite läskigt, när jag stod och sjöng uppe på scenen på skolavslutningen tappade jag mina byxor, det var lite pinsamt men jaja sånt händer.
Nu har vi kommit till högstadiet, det var den bästa tiden, jag var som en kung alla tjejer ville ha mig och alla killar ville vara min bästa kompis, mobbarna från lågstadiet har så rika föräldrar så dom kom in på någon rikemans skola så nu är jag kungen, högstadiet var lika hela tiden det var ett superår.
Nu har jag fyllt 18 så nu kan jag bo själv om ni undrar så hade jag för låga betyg för att komma in på gymnasiet, det var synd men det är lugnt för mig. En gång såg jag en tidnings artikel om en stad som heter Unive jag blev så sugen på att flytta ditt så jag gjorde det direkt, det var som en dröm som gick i uppfyllelse det var så fint där. När Tony kom dit så ville han tjäna mer pengar så han gjorde en sak som heter medborgarskap jag hoppas det går bra för honom.
Varför jag ska bli whitelistad
För att om jag blir white listad så kan jag hjälpa alla olika företag jag kan ta näst in till alla jobb så jag kan bidra väldigt mycket med det. Och så är det ju lite bra med extra pengar det tackar man inte nej till. Men förutom det så har jag alltid viljat hålla staden borta från tjuvar så jag kanske ska blir Securitas det är mycket nytta man gör då.

Varför ska just du bli whitelistad? För att om jag blir white listad så kan jag hjälpa alla olika företag jag kan ta näst in till alla jobb så jag kan bidra väldigt mycket med det. Och så är det ju lite bra med extra pengar det tackar man inte nej till. Men förutom det så har jag alltid viljat hålla staden borta från tjuvar så jag kanske ska blir Securitas det är mycket nytta man gör då.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att den här servern är så bra och den har många olika bra jobb som man kan ha.

Hur hittade du Unive? jag såg en kille på youtube som heter Foxiz och han gjorde så att jag vile spela jag med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att ha kul och vara seriös om man inte är seriös så bli allt tråkigt. och om jag får jobbet som securitas så kan jag få rensa staden på tjuvar så det är ett bra mål.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har bara spelat på några små servrar förut men just nu är det bara unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka