- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/leolukke/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas kahlbäck
Vad är ditt discord namn? leolukke#7012
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är en blandning av en fin man och lite gangter, min karaktär vill ofta hjälpa till med saker och min karaktär är en dom ofta vill få reda på saker direkt,
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha ett jobb som jag får mer pengar av.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det finns så många bra jobb och jag har alltid roligt när jag kör på denna server.
Hur hittade du Unive? jag hittade det igenom en youtuber som heter foxizz.
Vad har du för mål med ditt rollspel? spela bra få alla glada och bara ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på unive just nu
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas kahlbäck
Vad är ditt discord namn? leolukke#7012
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är en blandning av en fin man och lite gangter, min karaktär vill ofta hjälpa till med saker och min karaktär är en dom ofta vill få reda på saker direkt,
Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha ett jobb som jag får mer pengar av.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det finns så många bra jobb och jag har alltid roligt när jag kör på denna server.
Hur hittade du Unive? jag hittade det igenom en youtuber som heter foxizz.
Vad har du för mål med ditt rollspel? spela bra få alla glada och bara ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på unive just nu