Nekad nexo | Chef-jobb ansökan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nexo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? nex#0004

Hur gammal är du? 15/08a

Hur länge har du spelat på Unive? Januari 2023

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef på Mekonomen kommer jag att göra allt jag kan för att förbättra verksamheten. Mitt fokus kommer att ligga på att höja servicekvaliteten och rollspelnivån. Genom att vara tillgänglig och flexibel med öppettiderna kommer jag att se till att spelarna lätt kan få den hjälp de behöver när de behöver det som mest. Jag kommer att främja interaktion och kreativitet för att skapa en levande och engagerande spelupplevelse. Genom att vara lyhörd för spelarnas feedback och använda den för att ständigt förbättra vårt arbete kommer jag att säkerställa att Mekonomen förblir en plats där spelarna trivs och känner sig involverade. Med mina erfarenheter som biträdande chef på Qpark, där jag har lärt mig om fakturasystem, kundhantering och hantering av utmanande situationer, är jag redo att ta på mig chefsrollen på Mekonomen och använda mina kunskaper för att driva verksamheten framåt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare arbetat som biträdande chef på Qpark, där jag har förvärvat kunskaper inom fakturasystem, kundhantering och hantering av utmanande situationer. Dessa erfarenheter har rustat mig för att ta på mig chefsrollen på Mekonomen och använda mina kompetenser för att driva verksamheten framåt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne 5-6 timmar per dag, förutsatt att det inte krockar med andra åtaganden eller aktiviteter.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, jag kommer att fortsätta spela på servern och aktivt delta i gemenskapen även om jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, för närvarande spelar jag inte på någon annan server än Unive.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst och förstått era regler och är redo att följa dem.

Tillbaka