Nekad nexo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958828076/

Ditt Hex-ID: 11000013b84da2c

Vad är din discord tagg? nex#0004

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: images.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så vad som hände. Jag går in på unive. Ser "loading finiac". Då söker jag upp FiniAC och får upp deras hemsida. Då ser jag "Modern detectio against eulen and script.gg" Och jag visste ju fan inte va Script skitet var då. Så jag sökte upp det. Insåg det var fusk och gick ur sidan. Sen går jag in på Unive, och loggar in på Qpark. Tar ut en bil och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså, skitbra gjort av anticheatet men jag fuskade ju inte. Jag ville bara se vad det var och jag laddade inte ner skit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag ska sluta vara så nyfiken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte vara så jävla nyfiken.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det gör jag.

Senast ändrad:
Låter helt jävla efterblivet men det är det jag har faktiskt tänkt igenom vad som hände.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka