Nekad nexo | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ditt discordnamn: nex#0004

Ange ditt födelsedatum 4 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kämpar för att vara en del av staff-teamet på Unive. Jag har varit en aktiv medlem på servern sedan januari 2023 och känner att jag har utvecklat en djup förståelse för gemenskapen och dess behov. Med min erfarenhet som servervakt på Unive har jag fått insikt i serverns regler och rutiner, vilket gör att jag kan agera på ett professionellt sätt för att upprätthålla en positiv och trygg spelupplevelse för alla. Jag har en stark motivation och energi för att ta på mig ansvaret som staff och jag ser fram emot att kunna hjälpa till och stödja både spelare och staff-teamet. Jag är övertygad om att mina kunskaper och engagemang kommer att vara till stor nytta för att göra Unive till en ännu bättre plats för alla spelare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-6 timmar per dag om jag inte är med kompisar/familj.

Hur länge har du spelat på Unive? Januari 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte helper, men jag har vart Servervakt på unive där jag har lärt mig hur jag hanterar situationer på ett bra sätt. Jag har också väldigt bra förståelse för regler.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka