Nekad Nexifa | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nexifa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Buster

Vad är ditt discord namn? Nexifa#0909

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nick Zalyn han är 15 år och kommer från Sverige hans mamma är Albansk och hans pappa hel svensk. Han är 182 CM han har brunt kort hår har blåa ögon. Han spelar fotboll på fritiden och drömmer om att bli fotbolls proffs. Han är mycket omtyckt av hans vänner och har bra status mellan dom andra människorna. Hans jobb i skolan är rätt dåligt och han får inte alls bra betyg. Nick ser oftast rätt neutral ut i ansiktet han brukar inte visa känslor han gråter sällan. Nick gillar att spela fotboll, basket och mycket andra sporter på fritiden men gillar också att umgås med vänner och spela tv spel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet på några små servrar på fivem och på några andra spel jag har bra erfarenhet med rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Ifall du drar fram en pistol ska han också hinna dra fram den också.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på svenska servers på trackyservers.com så var ni etta! :)

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka