Accepterad Nexifa | Medlem ansökning [Breakin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nexifa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Buster

Vad är ditt discord namn? Nexifa#0909

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Berätta om din karaktär. Nick Zalyn är uppväxt i Vårberg, Stockholm där han bor med sin Mamma: 64 och sin Pappa: 66 han är 15 år gammal. Som ung blev han ofta inblandad i olika typer av konflikter t.ex slagsmål, snatteri osv, vilket ledde honom till en uppväxt med kriminalitet och våld runt omkring sig. När han var 13 år gammal började han röka som ledde honom till at börja baxa cigg. Efter han hade rökt i 3 månader så blev han tillkallad efter skolan till en skog 200 meter ifrån skolgården. När Nick anländer till skolgården upptäcker han att det står ett gäng svart klädda killar i runt 15 års åldern i en klunga runt om varandra. När Nick kollar närmare så ser han att en av killarna går ut ur klungan och börjar sikta med något. När Nick får syn på att det är en pistol hör han en smäll, när han kollar upp så piper det i trumhinnan och han börjar se dom svart klädda killarna springa där ifrån. Dagen efter det hände så blev han uppkallad till skogen igen där han fick erbjudandet att få testa att skjuta. Nick går försiktigt fram och ställer så och låser fingret på avtryckaren och lossar ett skott. Den här gången så är ljudet lite mindre högt nu när han har vant sig med ljudet. Men när Nick kollar upp inser han att killarna redan har sprungit iväg vilket lämnar han ensam i skogen med en pistol i handen utan att veta vad han ska göra av med den. Han bestämmer att han ska ta med den hem och ge tillbaka den efter skolan men när han är hemma så får han ett meddelande av ett okänt nummer som säger: "Nu är du han som håller på våra vapen fattar du?" efter det gick det fort innan han blev inblandad i droghandel och gängkriminalitet. Efter att han har blivit polisanmäld flertal gånger så väljer familjen att flytta till UNIVE.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej! För att jag kommer bidra med bra rollspel eftersom jag har haft stor erfarenheter inom det då jag har rollspelat rätt länge och vet hur man ska bete sig under ett rollspel. Jag kommer kunna bidra med roliga och bra scenarion samt att jag kan tillbringa i servern med gott skratt och med god stämning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Ifall du drar fram en pistol ska han också hinna dra fram den också.
Man ska spela ut med scenariot hur det än blir utan att tänka på att vinna hela tiden. Regeln gör spelupplevelsen rolig för alla.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på svenska servers på trackyservers.com så var ni etta! :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka