Accepterad Nex | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nex

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198114070251/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Nex#8612

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 21 åring vid namn Kevin Borg som precis sparat ihop pengar att flytta hemifrån. Kevins karakteristik är att han är inte särskilt blyg, öppen och social. Han drömmer om att få jobba inom poliskåren. Han har planer på att någon gång skaffa familj. Kevin är också väldigt lojal och tycker gott om staten och brinner för att göra samhället till en bättre plats. Kevin är väldigt samarbetsvillig och hjälper gärna folk som har problem eller behöver hjälp med något. Eftersom Kevin vill jobba som polis så är han snabbtänkt och observant, och kan snabbt komma med beslut som är rätt för situationen. Men han är även ödmjukt och medmänsklig. Kevins mindre bra sidor är att han ibland är otålig och ibland kan han vara impulsiv. Kevin växte upp i staden Vice city med sin mamma och pappa, han har haft en normal uppväxt och skolgång, han blev lite mobbad i lågstadiet men det är något han kommit över. I hans tonår så hade Kevin en flickvän som var otrogen vilket har gjort att Kevin kan bli lite tillbakadragen när han söker efter relationer.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag bör bli whitelistad är för att jag är en öppen och trevlig person som har ett brinnande intresse för FiveM och roleplaying överlag. Jag har spelat det väldigt länge och det är något som jag har nära hjärtat. Eftersom jag har spelat en del roleplay spel så har jag rätt stor erfarenhet gällande olika tänkbara scenarios som kan uppstå och jag hoppas att jag kan bidra med det. En sak som kanske eller kanske inte sticker ut med mig är att jag strävar hellre för att andra ska ha kul när jag RPar, självklart ska jag också ha kul, men huvudsakligen så vill jag att alla parter inblandade ska ha så roligt som möjligt samtidigt som man håller en seriös nivå på sitt RPande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har läst lite grann på forumet och kollat runt i discorden lite och tycker att detta värkar vara en seriös server med trevliga staffs. Vilket direkt gjorde att intresset hamnade här. Jag anser att jag borde få whitelist för att jag tycker att jag oftast bidrar med en hög rp nivå och brukar hålla den högt för mig själv. Jag är näst intill alltid väldigt noggrann med att hålla mig till reglerna, självklart kan misstag hända, men då står jag för det och tar konsekvenserna, men det är givetvis inget jag strävar efter.

Hur många timmar har du på FiveM? 753 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade igenom server listan på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har aldrig blivit bannad på en server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Både ja och nej, jag är verifierad på en server som jag gått in på och börjat smått men den kändes inte som den rätta för mig, den heter Oxbacken RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka