Nekad newtonabdu | Ansökan till Servervakt [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

newtonabdu

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Newton

Vad heter du på discord? newton#5581

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela unive vanligtvis men brukar hänga med polare på torget och liknande.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nytt discordkonto, mitt gamla har varit medlem i mer än 5 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0+

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att hjälpa inom rollspelandet och inte leka staff. Om jag ser att ett fel händer när jag rpar så tar jag hand om det. Framförallt ska jag banna alla lallare på allmänna platser, viktigt att veta är att inte abusa sina perms samtidigt som man gör rätt beslut.

Varför vill du bli servervakt på servern? Servervakt för mig är en vanlig spelare som har fått trust att hjälpa till mycket extra. Servervakt är en exklusiv roll för de som verkligen vill hjälpa till och förtjänar att hjälpa till när det behövs. Jag vill underlätta för alla staffs så de inte behöver göra onödigt skit som jag lika gärna kan hjälpa till med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om det är skottlossning bror och jag revivar mitt i scenario det är abuse. Om jag gör det på mina vänner det är också abuse. Jag ska ej göra detta för jag hatar det. Korruption i sig själv är när man använder sina permissions till din eller någon annans fördel.

Tillbaka