Accepterad Newton | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Newton

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Newton

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198044517255

Vad är ditt discord namn? Newton#8167

Hur gammal är du? 21+

Berätta om din karaktär. Hanna Newton 29år från Västerås blev tvungen att flytta hit då det blev problem i Västerås och min bror vill se mig död, Jag är en rättvis människa behandlar man mig rätt behandlar jag er rätt, streetracing och motorcyklar är min största passion

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös spelare som kommer bidra med bra stämning och roleplay, älskar att gå in i en karaktär och få uppleva dom sakerna jag inte kan uppleva i verkliga livet.

Hur många timmar har du på FiveM? 5H 30min

Hur hittade du Multistaden? Google

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Du måste utveckla dina svar under "berätta om din karaktär" samt under "Varför ska just du bli whitelistad?", då kommer din ansökan se mycket mer tilltalande ut.

Mvh,
AprimoX

Berätta om din karaktär. Hanna Newton även kallad Hanto 29år från Västerås blev tvungen att flytta hit då det blev problem i Västerås och min bror vill se mig död, Jag är en rättvis människa behandlar man mig rätt behandlar jag er rätt, streetracing och motorcyklar är min största passion min pappa och mamma har alltid bråkat under våran uppväxt , min mamma sköt min pappa därav vill min bror se mig död som hämnd, jag har tidigare jobbat som slaktare i Västerås men är öppen för nya möjligheter, är för nuvarande singel men letar aktiv efter en man att dela livet med är glad och framåtriktad

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös spelare som kommer bidra med bra stämning och roleplay, älskar att gå in i en karaktär och få uppleva dom sakerna jag inte kan uppleva i verkliga livet.

Är noga med känslor och beteenden i olika scenarion som rädd ledsen arg eller skrämmande,
Kan alla FailRP regler och vet vad allt betyder.

VDM = När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet oavsett senario.

RDM = När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

COPBAIT = När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig. COMBAT LOGGING = När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario.

FEARRP = Du ska värna om ditt liv dvs att om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rpa rädd.

METAGAMING = När du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.

POWERGAMING = När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra.

NLR = New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från just det scenariot.

Godkänner.

Du kommer nu att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka