Nekad newo | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

newo

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Ditt discord namn: newo.9

Ditt Hex-ID: 110000141262470

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller (ped, krim, medlem, 2022-2023 medlem)

Vem/vilka tog beslutet? Philip320

Varför tror du själv att beslutet togs? Då jag revivade en kille som blev shoot on sightad, efter detta så åkte vi iväg och dom kom efter oss igen. Då körde vi efter dom efter några minuter, och deras bil gick sönder så då hoppade min kompanjon ut men jag buggades så jag flög tillbaka in i bilen så då var mitt ända alternativ att skjuta ur bilen som var en giltlig orsak.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag revivade min kompis för en shoot on sight som var ogiltlig, och det tyckte en staff var staff abuse men ochså för att jag inte fick skydda mig och det tycker jag att jag har rätten till då jag har lagt ner många timmar på unive och mycket pengar. Vill även lägga till att jag ej har fått bevis på bannen av staffen som bannade mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://unive.se/threads/newo-ban-Överklagan-320.233327/ Finns även bild på bannen via ban överklagan jag länkade då jag ej kan bifoga bild här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka