Nekad newhaircut | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

newhaircut

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? eqrz123

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Erik 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Possitiv, pratsam, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en svensk överklass person i 25 års åldern som värderar jobb, struktur och vänner högt. Han gillar att hitta nya vänner, nya utmaningar och nya sätt att ta sig ann vardagen. Han är inte rädd för att stå upp för sig själv eller sina vänner. Jag skulle säga att han har reall kompetens när det gäller ledarskap men är inte heller rädd för att lyssna på andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skön stämning och skön roleplay. Vill lära känna mycket folk på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska i ett senario agera på ett sätt som gynnar den andra personen eller personerna och inte bara fokusera på sin egen vinst, t.ex. om man blir rånad så ska man fortsätta med roleplayen och inte tänka på hur man ska "fuska sig" ut ur situationen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alltid visa respekt mot andra medlemmar. Inte använda buggar. Ingen rdm eller vdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 22 år gammal och har spelat fivem i ett tag nu, cirka 2 år kanske. Jag vill spela på eran server eftersom att jag har hört mycket om den och sett den på sociala medier. Jag brukade köra på en annan svensk server men slutade för att staffen inte gjorde sitt jobb och det kändes lite för oseriöst tillslut. Därför skulle det vara jätte kul på att få komma in på Unive då jag har höga förväntningar om servern. Jag brukar spela nästan varje dag, på vardagar burkar jag köra lite senare eftersom att jag brukar gymma och äta efter att jag slutar jobbet. På helger så är jag offtast aktiv under hela dagen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka