Nekad New_karlin893 | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

New_karlin893

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? New_karlin893

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Niklas Karlsson, en 26-årig man från Sverige, Han växte upp i Örnsköldsvik. Niklas hade det svårt i skolan när han va liten. han klarade inga prov eller läxor. Niklas gillade att vara i skogen men han var väldigt skeptisk på alla djur som fans där och var då lite små rädd. Nu har han en stor kärlek till naturen och är inte rädd för skogen längre. Han tar mycket tid åt att pimpa sina fordon och åka runt i staden, Men ett problem Nils har är pengar.
Hans svenska rötter har han långt tillbaka i tiden. Han spenderar inte mycket tid med familj. Nils har det enkelt att skapa relationer och få vänner.Han är den typen av vän som alltid finns där.
Nils Gillar att ha det enkelt i livet. Han älskar att vara utomhus och att vara i naturen ger honom ett lugn i kroppen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa scenarion för alla spelare. Jag går efter att vara aktiv och dela ta i communityn och att samarbeta med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att spela motpartens vinst i ett scenariot istället för att alltid försöka vinna eller dominera situationen och då är villig att låta den andra parten vara engagerad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, Det är att du inte ska använda ditt fordon som ett vapen. RDM, Döda andra spelare utan ett scenario. Combatt logging, Du tar dig från ett scenario på ett inte Rp sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en lätt erfarenhet och har spelat på några andra serverar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte riktigt hur man byter namn så om någon hade kunnat hjälpa hade det varit bra.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
plugga på reglerna lite mer så du får bättre koll på de, ge inte upp ännu!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka