Accepterad Network19 | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028605173/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: network19

Vad är din discord tagg? Network19#7166

Vem var det som bannade dig? det va janne som banna mig

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skött på motorvägen för att kolla om min bil va skottsäker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade köpt en husbil för 15 mille många av mina vänner sa att den va skottsäker så jag åker till sandy med min vän för att hämta upp den för den är väldigt stor så man kan bara ta ut den där jag åker och hämtar den och den va sönder så jag åker till en affär och köper ett reparations kit för att laga min bil vi åker på motorvägen och då får jag för mig att prova om den värkligen va skottsäker jag hoppar ut och skött ett skott mot rutan och hoppade in i bilen jag belv sedan bannad för suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va ingen felaktig ban skulle aldrig ha stannat på motorvägen och provat det där

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag åkte runt och följde alla lagar jag stannade vid alla rödlysen och körde i rätt min hastighet. jag skulle hämta upp min nya anställda person vid torgets garage för att hämta min nya anställda och köra han till körskolan. Jag råka köra in i en väg i 10 km i timmen så jag pakerade och lagade min bil när jag lagade min bil för att jag är chef på Falck. Skulle hoppa in i bilen efter jag hade lagat den och sedan så stängdes mitt spel av och då stog det att jag blev bannad för pawegaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte ha skuttigt på motorvägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag värkligen skulle inte ha gjort det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka