Accepterad Network19 | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Användarnamn: Network19

Länk till din steam profil: Network19

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Network19

Vad är din discord tagg? Network19#7166

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov-abjus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har grov-abjusat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va men en polis klockan 06 och jag pratade med han och det och då sa han att polisen hade inga skott i sitt fråd så då tog jag fram 1000 skott till polisen så han skulle kunna lägga in i deras fråd det va mitt fel skulle inte gjord det jag gjorde men efter de så va det en bil på motor vägen och den gick. Inte och dv bort så jag tog fram en bulldozer och körde bort den från vägen så ingen skulle köra in i den den. Jag vill också prova att ta fram en bil och se om det skulle gå bara för att kolla men det gick inte. Men den kille jag pratade med dödade mig och jag döa han och det Va fel av mig att reviva han och förstår att jag har gjort fel och sedan. Så skrev philip att jag grov abjusa och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va ingen felaktig Ban det va helt mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom inte ihåg alla en av dom va när jag va ny i staden och råka slå en polis och blev bannad då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag skulle inte gjort allt jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag värkligen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka