Nekad Network19 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil.

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2005

Vad heter du på discord? Network19#7166

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar är jag inne mellan- 12-06
och på helger är jag inne mellan- 14-06

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive Roleplay över ett års tid.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle få chansen att bli servervakt så skulle jag hålla reda på spelare så dom inte bryter mot reglerna som tillexempel
(RDM,VDM,OOC-INGAME, och vidare.) När jag kommer ge ut en Sv-ban så kommer jag skriva i Sv-bans och skicka in ett klipp på händelsen samt hans id och hans (steam-Hex id.) Jag kommer göra allt i min makt för att stoppa lallare och folk som bryter mot regler genom att tillföra en Sv-ban eller en Kick från Unive-Roleplay.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på just Unive är för att jag vill hjälpa till och stoppa lallare och folk som bryter mot andra regler. Genom att tillföra en Sv-ban eller en Kick för att dom ska förstå. Om det är ett grovare regel brott så kommer jag att säga till en staff att denna person som jag har bannat ska få en längre ban. Kommer att vissa (Staffen) ett klipp på vad dom har gjort som ett bevis kommer samt ge (Staffen) ett Hex-id och hans vanliga id som han hade på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra som ett stöd för servern genom att Sv-banna/Kicka folk som bryter mot regel brott samt hjälpa servern mot lallare och andra spelare som gör regel brott.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska få bli servervakt för att jag kommer bidra med ett bra stöd till servern genom att Sv-banna lallare.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill bidra med ett stöd för servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har mycket kunskaper har varit staff 5 gånger och många kommandon. Men som du behöver veta inom servervakt är /svban /kick /id /pm /who

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men det var 9 månader sedan jag fick min rätta ban från Unive-roleplay.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka