Accepterad Netsrot | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Netsrot

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288711852/

Vad är ditt namn i verkligheten? Torsten Jakobsson

Vad är ditt discord namn? Netsrot#0258

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Torsten Svensson) var med om en motorcykel olycka för några år sedan. Han fick en typ av blackout och kommer inte ihåg så mycket av sin uppväxt etc. Efter olyckan fick han flytta till sin kompis i staden och han har snabbt lärt sig hur man gör saker och hur livet fungerar. Han är född 1980-01-23 och är alltså 41 år. Min karaktär är glad och självsäker och alltid är alltid villig att utforska staden och allt den har att ge. Precis som mig är min karaktär bil och fordons intresserad och är kunnig inom fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag har en hög RP nivå, och vill ha ett arbete som kräver mer än att hugga trä etc.
Jag är som sagt även kunnig inom fordon och kan utnyttja det i de olika arbeten som finns. Jag kommer bidra med många saker till servern, en av dem att hjälpa de på servern och göra så att de vill stanna och fortsätta spela på den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server för att Unive är den bästa RP servern enligt mig. Det är även den Rp servern jag har spelat på mest förutom LSPDFR.

Hur hittade du Unive? Några kompisar rekommenderade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min RP är att ha en bra RP nivå, Träffa och hjälpa andra spelare på serven jag vill även skaffa ett jobb som kräver där jag kan tjäna pengarna och göra servern till en bättre plats. Jag har även två IRL kompisar som är 05or de är vidare till intervju och jag kör oftast med dem så det hade varit roligt om vi kanske kunde jobba med varandra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan roleplay server just nu. Men jag har däremot spelat ganska mycket LSPDFR.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka