Nekad Nesabs | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nesabs

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nes

Vad är ditt discord namn? Nes

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 1999

Berätta om din karaktär. Adam Nes, 28 år gammal han föddes i en fattig och våldsam förort där han tidigt drogs in i ett kriminellt gäng. Han växte upp i en fattig familj som kämpat för att överleva utan en pappa som gick bort redan när han va 4 år gammal, kvar var bara mamma och yngre syskon men Adam har alltid haft ett stort intresse för pengar och affärer. Har alltid varit en person som aldrig haft problem med att ta risker genom åren har han begått olika brott, från små stölder och drogförsäljning till grova överfall och utpressningar. Adam är känd för sin förmåga att smidigt ta sig ur knepiga situationer samt är han skicklig på att manipulera människor och utnyttja deras svagheter för att nå sina egna mål. Trots sin dåliga livsstil och tuff uppväxt har han en viss charm som gör att han ofta lyckas vinna förtroende hos andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra roleplay, bra scenarion som utgår ifrån reglerna för att både jag och andra ska ha det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska roleplay för att motparten ska vinna alltså inte hela tiden ha vinst på sin sida då de inte är verkligt. Man vinner ibland och förlorar ibland även i verkliga livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (RDM) när du dödar någon utan anledning. (Powergaming) när du tillexempel kör för snabbt och kraschar och låtsas som ingenting har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej nyligen börjat med det och söker mig in i servern för att få mer erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär & Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka