Accepterad Nerux | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nerux

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197976939675/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? Nerux#4810

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. heter Emil Svensson och är 21 år. Han växte upp i sverige i staden Rosengård. Där var det mycket tufft och mycket kriminallitet. Det fick Emil att börja tänka på att bli kriminell men de sket sig men efter hans mamma dog började det kriminella. Han uppväxt var riktigt jobbig eftersom han hade 2 föräldrar som bråkade väldigt mycket. Till sist så tog mamman självmord och då började pappan med droger. Då fick Emil bli adopterad av ett svensk familj som var riktigt snälla. Emil var inte så trygg i den familjen och dem hade inte så mycket pengar. Tidigt då började Emil med kriminallitet och råna folk och sno grejer från affärer sen nu när han är 21 år har han gjort 1 bankrån. Och han har blivit tagen och sitter inne. Men Emil kommer ut snart från fängelset och ska komma ut och göra revenge typ han ska fortsätta me de han gör och fortsätta ha riktigt kul med vänner och Emil kommer komma ut och vara dubbelt så kriminell än vad han har varit innan. När Emil inte är i de kriminella så älskar han att spela dator och kollar videor/ serier om de kriminella. Emil blev också väldigt mobbad i skolan när han var i 10 års åldern eftersom han var inte normal fär att han hade annan hy. Till och med lärarna sa de ibland de fick Emil att sluta med skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att bli en del av Unive och att kunna utveckla andra spelare inom roleplay, och med mina erfarenheter ifrån rp så kommer ja förmodligen kunna bidraga med grym rp för servern, är en spelare som verkligen följer alla dom grundläggande reglerna inom RP som finns för att samman koppla dom olika karaktärerna. Att spela rollspel på Multistaden är någon den sista staden jag kommer söka till, och kan ja göra ett lyft för andra medborgare så är det bara ett positivt för er och eran spelarbas. Jag vill även bli en del av Multistaden för att utvecklas som person också och för att slippa byta stad, kunna gå in när man önskar att ha rolig RP utan massa krav. Men för att utveckla mig lite mera, att verkligen lära ut bra rp till andra speciellt inom sjukvården och polisen. Jag kan alltså bidrag med högkvalitet inom roleplay :p

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Skönt Community samt vad jag har sätt från servern så har den en hög rp nivå och har en extremt bra spelarbas.

Hur hittade du Unive? från 3 vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna rpa med sunt och förnuft, Följa min karaktärs beteende och följa reglerna och aldrig bli bannad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå en bra rp och kunna lära ut min rp till folk som inte har den bästa rpn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka