Nerux | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nerux

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Typ av förslag: Script

Berätta om ditt förslag mitt förslag är ett förslag som hade gjort den kiriminella rp mycket bättre, Mitt förslag är att ni lägger in valar eller vad det heter och det är att för man ska kunna åka upp till sandy så måste man ta en genomsöknings kontroll med fordon m.m och de jag menar är att ifall man då ska kunna sälja sina droger eller liknande så kan man inte bara åka ditt utan att bli genomsökt utan då måste folk använda sig av båtar eller smidiga och planerade vägar för att kunna komma till sandy utan att bli genomsökt på sina droger / vapen eller vad det kan vara. Det är lite svårt att förklara men om ni förstår så tycker jag detta är ett toppen förslag!

Man måste ju inte heller ha ett script till det utan det räcker med att poliserna på servern står vid gränsen och tar en genomsökning på körkort, id och så att de inte har något i bilen.

På vilket sätt är det en förbättring? Att folk får mer rp inom det eftersom irl är det ju att man måste bli genomsökt till en annan gräns och jag tycker det borde va så i fivem också. Det hade varit mycket roligare och längre scenarion och det hade varit att de hade varit svårare att kunna ta hand om droghandeln. Båtarna hade även blivit till mer användning samt hade poliserna också behövt patrullera ute med sina båtar för att se till så att inte folk försöker komma förbi med droger osv. Detta hade förändrat mycket.

Länkar och annat material som visar förslaget: tyvärr inte har inte någon mall eller liknande men om ni vet vad de jag menar heter så finns det säkert på fivem mods

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka