Accepterad nerux | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nerux

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? Nerux#4810

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 2500

Varför vill du just bli chef på det jobbet?
För de är verkar som att ingen tar de ansvaret på allvar, när man är chef så ska man kunna hålla ett företag i styr. de ska alltid finnas arbetare på plats, och kunderna ska vara nöja när dom går där ifrån, sen tycker jag att de inte ska stå bilar utanför falcks rykandes på dag tid. Och de känner jag att jag kan styra upp. Jag har alltid velat starta ett eget företag inom fordons branschen i irl men har inte kunnat göra de på grund av att jag är minderårig, så de skulle bli jätte roligt om jag fick jobbet.
Varför just jag vill bli chef på folk är för att jag tycker att folk är det väldigt inaktivt jobb och då känner jag att jag kan visa vad jag går för och därför tycker jag att jag kan bli chef där eftersom att jag har goda erfarenheter inom att att laga bilar då jag har varit mycket nån biträdande chef 2 gånger och nästan varje gång man ringer folk så svarar de aldrig till 90% av fallen då svarar de aldrig vad även om man skickar sms eller om man ringer dem så svarar de nästan aldrig och det är väldigt tråkigt tycker jag eftersom att RPN då förstörs enligt mig då IRL då Falck hade svarat kommit och hjälpt men då kan ju inte dom hjälpa en eftersom att dom är så inaktiva och då tycker jag att jag hade kunnat hjälpa fall att växa o bygga upp sig själva och visar vad folk faktiskt kan gå för då jag vet att folk faktiskt är ett väldigt bra jobb men väldigt bra många anställda men eftersom att de är väldigt innovativa så blir det inte bra inom p en då hjälpen förstörs så om jag blir chef då kommer bli otroligt mycket bättre inom falk RP och de kommer svara hela tiden jag kommer anställa och vara väldigt noggrann med med dem vi anställer att de är väldigt aktiva på kvällarna på morgnarna och givetvis på dem att de nästintill alltid ska svara alltid hjälpen och absolut inte var korrupta för det är något jag inte tolererar inom folk och alla jobb och då om jag blir själv så kommer då Falck som sagt blir väldigt aktivt jobb och stan kommer hela tiden ringa fall för då vet ja det är ju folk de är väldigt aktiva då ringer dem för de kommer ju svara för jag behöver hjälp det kvittar om liksom du är uppe i vara lite och vi fall kommer hjälpen ändå så det är därför jag borde väl chef eftersom att jag verkligen vill få detta funka osv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? emil har alltid vealt hålla på att meka med bilar och motorcyklar sen han var en unge, han hjälpte alltid till sin far när han behövde hjälp, nu har han jobbat på falck ett tag och har bra erfarenhet inom yrket. , jag går nu i gymnasiet inom fordon o transport de vill säga att jag mekar med bilar och lastbilar, och pluggar till b-körkort och lastbilskörkort. Jag meckar med bilar moppar och andra saker som har en motor i sig dagligen.Jag har inga erfarenheter inom folk med erfarenheter inom att laga bilar då jag som sagt har varit mycket och någon delägare 2 gånger jag vet hur man lagar bilar och så vidare och då vet jag liksom vilka man ska anställa alltså när magkänslan säger jag och nej och jag vet när folket är bra inom just mekaniker jobb delen av sitt jobb liksom och då med mina goda erfarenheter inom mekaniker jobbet så kommer jag jag kunna hjälpa hela staden att få bilarna lagad och mina anställda kommer fixa det så mina erfarenheter är väldigt goda innan mekan är givet men inte just inom falk men inom ekonomi och det är ju ungefär exakt samma grej bara det att falk om ekonomer alltså det är olika namn liksom så det är mina erfarenheter inom att laga bilar och så vidare

Berskiv din karaktär? heter Emil Svensson och är 21 år. Han växte upp i sverige i staden Rosengård. Där var det mycket tufft och mycket kriminallitet. Det fick Emil att börja tänka på att bli kriminell men de sket sig men efter hans mamma dog började det kriminella. Han uppväxt var riktigt jobbig eftersom han hade 2 föräldrar som bråkade väldigt mycket. Till sist så tog mamman självmord och då började pappan med droger. Då fick Emil bli adopterad av ett svensk familj som var riktigt snälla. Emil var inte så trygg i den familjen och dem hade inte så mycket pengar. Tidigt då började Emil med kriminallitet och råna folk och sno grejer från affärer sen nu när han är 21 år har han gjort 1 bankrån. Och han har blivit tagen och sitter inne. Men Emil kommer ut snart från fängelset och ska komma ut och göra revenge typ han ska fortsätta me de han gör och fortsätta ha riktigt kul med vänner och Emil kommer komma ut och vara dubbelt så kriminell än vad han har varit innan. När Emil inte är i de kriminella så älskar han att spela dator och kollar videor/ serier om de kriminella. Emil blev också väldigt mobbad i skolan när han var i 10 års åldern eftersom han var inte normal fär att han hade annan hy. Till och med lärarna sa de ibland de fick Emil att sluta med skolan.

Hur ofta kommer du vara inne? Just jag kommer vara inne från ungefär 12 noll noll till 0 7 varje dag och det är ju över 10 timmar per dag och de är personal de kommer också vara väldigt aktiv då det kommer anställa folk som liksom lägger sig klockan 9 utan här kommer fixa personal då som lägger sig alltså väldigt sent att vakna ganska länge så det blir bra för staden liksom

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka