Accepterad Nerux | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nerux

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976939675/

Ditt Hex-ID: ^1Nerux

Vad är din discord tagg? Nerux#4810

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sv - Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att /reviva mig som servervakt vilket som var extremt dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt så att jag och min kompis hade inget att göra, Vi åkte runt och runt till olika ställen och till sist kom vi fram till the palace, Vi snackade med varandra och kom fram tll att vi kunde ta vars en drink, Vi gick in och sen kom 2 vakter som började hetsa mot oss med en dålig attityd. Min vän blev då också uppkäftig tillbaks eftersom jag var påvärkad. Vakten slog då min kompis och eftersom min karaktör va full och dum så slog jag tillbaks honom. Han slog ner mig och de blev ett stort slagsmål. Då kommer en av vakterna med kniv och dödar mig mitt på dansgolvet vilket jag självmant tyckte var dålig rp så jag valde att ressa mig och försöka "gömma scenariot". Vi hoppade senare in i en stör ej och löste det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt och det var ett dåligt beslut av mig att ressa mig, Jag menade inte att abusa och det hade jag aldrig medvetet vilja göra för jag älskar verkligen denna servernn

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång för powergaming när jag va ny inom rp, Jag körde in i en annan bil och fortsatte köra vidare. Efter den bannen läste jag alla reglerna och nu i efterhand kan jag alla utantill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att bara skitit i att ressa mig och bara rpat vidare på det, För att ifall man vet att det är dåigt så ska jag rapportera istället för att ressa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka