Accepterad Nero Vesgo | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nero Vesgo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vesgonero/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ♤︎ NERO ♤

Vad är din discord tagg? NERO#0315

Vem var det som bannade dig? axel

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor Tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bröt mot en regel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hoppade in i ett tjänstefordon och körde runt lite, sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blev bannad men jag fick ingen varning innan vilket borde vara någonting man får INNAN staffs bannar en. Jag visste inte om att jag bröt regeln och fick inte någon varning heller.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var combat loggning, men anledningen till avstängningen var att jag lämnade när min karaktär inte kunde ställa sig upp. Jag var inte knockad, död eller skadar utan jag stannade en bil och hoppade ur, sen ramlade jag varje gång jag ställde mig upp. Jag väntade i flera minuter men inget hjälpte så tänkte att jag kunde re-joina för att fixa det men blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat ännu längre eller bara dö.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna när spelet inte fungerar eller att inte köra tjänstefordon

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top