- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad heter du på discord? Rasse rassel#3660
Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar kanske runt 10 och så spelar jag en stund på unive och sedan vid 13-15 brukar jag göra något ute efter det så brukar jag spela från 16-22 ksk senare med små pauser emellan. Såklart inte samma schema när det är skola men aa. då kanske jag bara kan spela en stund efter skolan 15-17 och på kvällen 20-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 månad har spelat innan också.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivt avständ 1 gång i en timme för halv ooc för att jag skrev /sme dagdrömmer när jag skulle gå på toa. Jag vet inte hur man tar screenshot men kan visa på intervju sedan om jag blir godkänd.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig person som rpar med alla andra men som kollar så att ingen är oseriös eller bryter mot reglerna. kan även hjälpa till om t.ex en person dog från ingenstans. (man ska inte abusa coomands men aa) Man kan beskriva en servervakt som en civil polis typ de bara ingriper när någon bryter mot reglerna. Man kan stänga av folk och kicka dem som server vakt också.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill se till att folk beter sig i servern för att som polis så ser jag att det är många som t.ex pratar ooc eller bara bryter mot reglerna på olika sätt. Som igår var det en person som snodde min och min kolegas tjänste bil. och vi raporterade det men eftersom vi inte hade klipp så kunde inte staffs göra något tyvärr.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man t.ex använder sin makt för att man själv ska vinna i ett scenario så. t.ex om jag höll på att arrestera en person och han inte lyssnar och flyr och jag inte gillar det. så ksk jag stänger av honom utan en riktig bra anledning. det är abuse. Korruption är att man t.ex revvar en person mitt under ett scenario eller att man revvar sig själv för att man vill vara med. det är såklart okej om man dog av en glitch men om jag som polis blir skjuten av en kriminell så ska inte jag revva mig själv bara för att jag vill vara med.
Vad heter du på discord? Rasse rassel#3660
Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar kanske runt 10 och så spelar jag en stund på unive och sedan vid 13-15 brukar jag göra något ute efter det så brukar jag spela från 16-22 ksk senare med små pauser emellan. Såklart inte samma schema när det är skola men aa. då kanske jag bara kan spela en stund efter skolan 15-17 och på kvällen 20-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 månad har spelat innan också.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivt avständ 1 gång i en timme för halv ooc för att jag skrev /sme dagdrömmer när jag skulle gå på toa. Jag vet inte hur man tar screenshot men kan visa på intervju sedan om jag blir godkänd.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig person som rpar med alla andra men som kollar så att ingen är oseriös eller bryter mot reglerna. kan även hjälpa till om t.ex en person dog från ingenstans. (man ska inte abusa coomands men aa) Man kan beskriva en servervakt som en civil polis typ de bara ingriper när någon bryter mot reglerna. Man kan stänga av folk och kicka dem som server vakt också.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill se till att folk beter sig i servern för att som polis så ser jag att det är många som t.ex pratar ooc eller bara bryter mot reglerna på olika sätt. Som igår var det en person som snodde min och min kolegas tjänste bil. och vi raporterade det men eftersom vi inte hade klipp så kunde inte staffs göra något tyvärr.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man t.ex använder sin makt för att man själv ska vinna i ett scenario så. t.ex om jag höll på att arrestera en person och han inte lyssnar och flyr och jag inte gillar det. så ksk jag stänger av honom utan en riktig bra anledning. det är abuse. Korruption är att man t.ex revvar en person mitt under ett scenario eller att man revvar sig själv för att man vill vara med. det är såklart okej om man dog av en glitch men om jag som polis blir skjuten av en kriminell så ska inte jag revva mig själv bara för att jag vill vara med.