Accepterad Neqzt | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neqzt

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Neqzt#0922

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Theo Ahlgren, 24 år gammal. Han växte upp i en stökig familj där pappan var alkolist & mamman var arbetslös när Theo var cirka 8 år gammal så gick hans mamma bort i cancer & Theo var ledsen för hans mamma hade gått bort & Theo gick inte till skolan en ända gång på 3 år så han kom efter jätte mycket i skolan så när han återvände till skolan så var han tvungen att gå om två klasser så han började i årskurs 7 & började om på nytt tillslut så gick han ut 9an med helt okej betyg sedan så valde han linjen fordon på gymnasiet så sen så blev han klar på gymnasiet men när han gick ut gymnasiet så gick det inte som planerat utan han slutade upp i en situation där han blev arbetslös & nu för två år sedan så valde han att gå till kriminell Hans dröm är att bli som dom som har problem med polisen för att han blev ju mobbad i skolan och sen gick hans mamma bort och då ville han gå den kriminella vägen. Hans pappa Karl Ahlgren var alkolist så han har haft det tufft

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med så realistiskt RP som möjligt och rapportera till staffs om någon gör fel på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha kul och att båda parterna ska kunna vinna detta scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare spelat på unive men blev bannad på discorden för att mitt konto blev hackat. Det är därför jag söker om medlem nu igen för att jag tycker om den här servern riktigt mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka