- Meddelanden
- 114
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB Chef/ Biträdande om Chef Positionen är upptagen!
Vad heter du IRL? Max Karlsson
Vad heter du på discord? Neptune669
Hur gammal är du? 18år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla företaget genom att ha bra utbildningar i Marknadsförning samt reklam för bättre försäljning. Jag kommer att göra så att mina medarbetare kommer också kommer tycka det är roligt att arbeta med fastighetsförsäljning, Jag som Chef kommer att vara väldigt proffisionell och trevlig, samt behandla alla med Respekt!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom Marknadsförning samt Fastighetsförsäljning i verkligheten, och tyckte det såg kul ut att bli chef då jag har varit med i Försäljnings/Reklam Teamet i ett verkligt företag.
Hur ofta kommer du vara inne? mellan 7-10 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, jag spelar Unive för att det är riktigt kul med Roleplay!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Aboslut INTE!
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Max Karlsson
Vad heter du på discord? Neptune669
Hur gammal är du? 18år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla företaget genom att ha bra utbildningar i Marknadsförning samt reklam för bättre försäljning. Jag kommer att göra så att mina medarbetare kommer också kommer tycka det är roligt att arbeta med fastighetsförsäljning, Jag som Chef kommer att vara väldigt proffisionell och trevlig, samt behandla alla med Respekt!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom Marknadsförning samt Fastighetsförsäljning i verkligheten, och tyckte det såg kul ut att bli chef då jag har varit med i Försäljnings/Reklam Teamet i ett verkligt företag.
Hur ofta kommer du vara inne? mellan 7-10 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, jag spelar Unive för att det är riktigt kul med Roleplay!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Aboslut INTE!
Har du läst våra Regler? Ja