Nekad Neptune669 | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neptune669

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Neptune669/home

Ditt Hex-ID: steam:11000010aafe583

Vad är din discord tagg? Neptune669 #1249

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-26 154931.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag av ren dumhet gjorde /die mid scenario, vilket är väldigt fel från min sida, och jag tycker att Spartan36 gjorde ett rättfaldigt beslut, men självklart så vill man inte vara bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte själv och skulle sno en buss, så kommer GSF upprullandes och börjar rikta, och jag skjuter ner en av dem så blir jag nerskjuten av en annan kille osm kommer från sidan, och av dumhet och i stundens hetta så drar jag en /die, vilket nu i efterhnad inte var så jävla smart har jag insett och jag har fått mina återgärder för de. och jag ångrar de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt ban av Spartan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. någon gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? verkligen inte gjort /die

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka