Nekad Neptune669 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neptune669

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Neptune669#1249

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Varför ska just du bli staff? För att jag tror att jag är en mogen karaktärs person, som kan ta återgärder på folk som inte gör rätt för sig och är inte rädd för att säga ifrån när det är fel, men även duktig på att kommunicera och agera. jag är en godtrogen person som alltid är trevlig och visar alla respekt. partiskhet är inte på min lista då jag hatar partiskhet när jag själv har varit utsatt för de. och det är inget jag står för, och jag tror att jag tillsammans med andra staffs kan lösa problemen som uppstår på servern, Tillsammans!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker fungerar mindre bra just nu är Krim/Polis RPn, alltså den största delen av RPandet på servern, Kriminella skjuter hejvilt utan varken bakomliggande scenario eller anledning överhuvutaget, vilken är helt absurt när det kommer till RPandet, sedan poliserna är också mycket ute efter skottlossningar och söker mycket bråk och problem med folk som dom vet är kriminella samt att dom är föredetta kriminella så dom åker till områden där dom vet dom kan få skjuta lite...

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kommunicera, komma fram till vad dom stora problemen på servern är, sedan kanske prata ihop sig med någon enskild eller i grupp med resterande och se över hur man faktiskt kan lösa problemet man har kommit fram till! Man klarar inte allt själv så tillsammans med sammarbete så kan man lösa mycket tillsammans! och det är bra om man tillsammans kan hjälpas åt och faktiskt lösa problemen istället för att slöa och aldrig komma fram till någon som helst lösning!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vi kan börja med att det är SUPER Viktigt att agera proffessionellt när man är staff, tycker personligen att man alltid ska vara det, men speciellt viktigt när man är staff, iallafall så hur man agerar proffsigt, är en konst mellan att vara trevlig, bestämd och ordval. som person så ska man ändå vara lite mjuk i kläderna och inte stel, men man ska kunna säga till bestämt när det är nog, inte vara den lilla fegisen som aldrig vågar säga till någon! jag tycker det är viktigt att man bemöter alla med Respekt! och är trevlig mot folk väldigt viktigt!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? skola fram till 14:00 på dagarna efter det så är det bara tuta och köra inom staff rollen! på helger så är det samma princip bara köra, för jag har nog bestämt mig nu för att jag vill vara staff istället för att vara inne och RPa.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 3år!

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, varit staff 2 gånger innan, sen har det kommit skola ivägen!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

Senast ändrad:
+rep Kompetent för sitt arbete, Tidigare staff, skulle förtjänat en till chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka