Inaktuell Neptune669 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neptune669

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Neptune669

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag kände mig dragen till tanken på att bli Medlemskaps Ansvarig eftersom jag ser en möjlighet att aktivt bidra till gemenskapen och vara en del av tillväxten på servern Jag tror starkt på att engagera mig och dela med mig av mina erfarenheter för att bidra till att skapa en ännu bättre plats som Medlemskaps Ansvarig ser jag fram emot att vara en länk mellan medlemmarna och ledningen, säkerställa att varje person känner sig hörd och stöttad. Det är min övertygelse att mitt engagemang och min förmåga att skapa positiva relationer kommer att vara en tillgång för servern och jag ser fram emot att få möjlighet att arbeta tillsammans med andra för att göra vår gemenskap ännu starkare och bättre som MA

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror att min kombination av erfarenhet, dedikation och förmåga att skapa positiva relationer gör mig till en stark kompanjon för rollen som MA min tidigare erfarenhet som medlem har gett mig en bättre förståelse för gemenskap och dess behov. Jag är passionerad när det gäller servern, där varje medlem känner sig välkomnad dessutom har jag erfarenhet av att hantera kommunikation och konflikter på ett effektivt sätt, vilket jag anser vara en viktig kompetens för MA Min förmåga att lyssna och förstå olika perspektiv kommer att vara till nytta för att skapa en samarbetsvillig plats.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Alltid med Respekt!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive bör innebära en meningsfull och givande upplevelse för varje person som MA skulle jag sträva efter att förstärka denna upplevelse genom att främja en öppenhet, samarbete och respekt. Jag tror att varje medlem spelar en viktig roll i gemenskapen, och det är avgörande att varje individ känner sig uppskattad och hörd speciellt med andra som kanske inte riktigt har den sociala kompetensen som alla andra att man fortfarande ska känna sig inkluderad.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att medlemmar på unive bör uppfylla vissa krav för att främja positiv och respektfull spelupplevelse om ni förstår vad jag menar för det första är en grundläggande förutsättning för att vara medlem att visa respekt för andra, oavsett bakgrund, åsikter eller erfarenheter. Det är viktigt att skapa en plats/ (platform) där alla känner sig välkomna och inkluderade.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att ta in folk som verkligen vill vara med och spela på servern som medlem, inte bara folk som vill springa runt som squeaker och slå folk och lalla.

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt aktiv, mellan 4-6 timmar per dag! beroende på hur planeringen kring dagen ser ut, oftast Online på kvällar/nätter.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ha en trevlig dag!

Sätter denna som inaktuell då du inte har visat någon aktivitet på 1 månad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka