Nekad NeoVOLVOD24 | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoVOLVOD24

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? 𝖄𝖔𝖚_𝖈𝖔𝖔𝖑#9979

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Koffe och är född i en liten stad kallad Edsbyn där växte han upp med sin familj som bestod av hans pappa hans mamma och hans store bror Kalle, Koffe och Kalle hade en jätte bra relation och lekte med varandra hela dagarna under sin uppväxt fast en dag så fick han nyheterna om att Kalle hade dött en brutal död och han blev aldrig densamma efter det. Koffe vart djupt deprimerad under sin barndom och enda sättet för han att känna sig bättre var att dricka alkohol eller att ta droger. För att få tag på pengar så han kunde köpa droger behövde han tyvärr gå den kriminella vägen i livet så han gjorde nästan vad som helst för lite pengar. Senare i sitt liv insåg han hur han har förstört sin egen kropp och inte åstadkommit någonting dså han flyttade till unive för att sluta med det kriminella och drogerna. Men blir det så?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa roliga scenarion till både parterna. Också att göra mer sriös rp och inte lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid kan vinna ett scenario. Om t.e.x man blir rånad kan man inte springa därifrån när man har en pistol riktat mot huvudet för det är bara dumt och då skulle man ha dött. Det är att jag alltid inte vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till början Fivem från kompisar och testade några servrar. Sedan hittade jag Unive. Jag har testat att köra på servern men nu vill jag bli medlem och kunna skaffa jobb.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka