Nekad NeoVOLVOD24 | Medlem ansökning [Lil M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoVOLVOD24

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? (:GFH_LOSER?:)

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? volvo 740 turbo

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2005

Berätta om din karaktär. Jag kommer ifrån Bosnien växte upp där med min pappa,mamma och lilla syster. En dag så förändrades allt jag var hemma och titta på tv. Så hör jag ett högt högt ljud och det var några plan som hade bombat staden där vi bodde: Jag och min lilla syster satt och titta på tvn min lilla syster blev så rädd. så hon sprang ifrån tvn och gömde sig. Jag blev rädd så jag gömde mig också. Sen kom det en bomb precis utanför mitt hus och del blev så högt tryck så jag svimma. När jag vakna upp så låg jag på ett plan med en kvinna hon sa vi är på väg till ett säkert ställe. Jag somna sedan om och vakna i sverige och där var allt tryggt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat servern länge så det skulle va kul att nå en större del av servern tillexempel kunna ha bättre jobb osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är kul att få RPa och det är så realistiskt, Kul och kunna leva ett liv som vuxen och pröva på det lite.

Hur hittade du Unive? Tittat på youtube och många vänner har pratat om det så de har visat mig och så har jag prövat servern några gånger och sen tyckte jag det va kul så jag börja med det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha mycket makt,pengar,bilar också kunna va boss på något jobb eller kunna ha ett gäng kanske mitt mål är som sagt att kunna ha mycket makt kunna va väldigt bossig person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha mycket makt,pengar,bilar också kunna va boss på något jobb eller kunna ha ett gäng kanske mitt mål är som sagt att kunna ha mycket makt kunna va väldigt bossig person.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja tillexempel revious RP spelar jag en del.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag det är bra att ni nämner sånt här i forumet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka