Nekad NeoVOLVOD24 | Medlem ansökning [Kycklingrulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoVOLVOD24

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098395701/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? volvo 740 turbo#9568

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil han jobbar som reporter just nu med vill bli anställd hos mekonomen.Han är 31 år. Han har varit bil intreserad i 21 år. Han laga sin första bil vid 10 års åldern. Han hänger jätte mycket på piren. Han bor i sen egen bil. Han är alltid trevlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att man kan få roligare roligare jobb. Man kan använda twitter och blocket. Man kan rpa mycket bättre om man är medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör att jag är intresserad av unive är mest för att det är en skitkul server att spela på och rp nivån på dem som inte ens har medlemskap är förvånadsvärts hög. Eftersom att det alltid är så många spelare inne på servern gör det att man för mer tid till att rpa och att det alltid är mycket folk i närheten och det för så att man måste rpa mer och då blir man bättre och bättre hela tiden. Unive är den bästa servern om man tänker på lag och sånt andra servrar är inte på samma nivå som unive och andra servrar har väldigt mycket fps drop och annat lag.

Hur hittade du Unive? Min kusin sa att det va bästa servern .Det stämmer det är bästa servern Bästa server .Den som hittar en bättre server finns inte för unive e bäst

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål e att börja jobba på mekonomen för att jag gillar laga Bilar och att jag vill spara pengar till coola bilar.Mitt mål med pengar e 4 miljoner så det är en svårt för mig som inte e medlem men om jag e medlem så går det lättare har roligare jobb då.Om man har roligt går det mycket snabbare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Nej bara unive.bästa servern älskar unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka