Accepterad NeoUnive<3 | Ban överklagan [Zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoUnive<3

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085053256/

Ditt Hex-ID: 1100001430ae548

Vad är din discord tagg? Ciquie#2886

Vem var det som bannade dig? Det var staffs som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? den är permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: streamsnip ~Falken Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde en streamsnipe mot falken. Men jag hade heller inte läst reglerna så det var lite dumt men nu har jag gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag öppnade upp twitch och kollade om det fans några roliga streams att kolla på. Och då hittade jag cosmo_bt stream och såg att han spellade på samma server som jag hade spelat på hela dagen. Så jag bestämde mig för att klicka in på den och kolla. Jag tänkte att det skulle vara kul att träffa honom i servern. Så jag startade igång FiveM och allt för att börja spela. så jag kollade vart han var. Han var vid motellet så jag spawnade mig där jag med. Jag ställde mig i leddet lite för att spawna en bil som jag precis köpt. Jag tyckte bilen var väldigt cool då mina föräldrar tidigare ägt en sån. Så jag spawnade min bil och sa Kolla min bil Cosmo.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ NEJ! felaktig ban var det absolut inte. För jag hade inte läst reglerna och streamsnipe.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var på morgonen innan som jag blev bannad i en timme för att sagt påskkärring till en hare på motorvägen när jag stog bredvid och kollade när de fixade min bil. Men visst har jag lärt mig något om det och det är att man måste värkligen tänka efter vad man säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha läst reglerna först innan jag gick in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort! Jag har lärt mig att man alltid ska läsa reglera på vilken server som helst. Jag kommer aldrig göra om det här för det har varit så tråkigt att inte kunnat spela på server. Snälla kan jag få en chans till och ni kommer aldrig få en överklagan från mig igen. Men om ni nekar så vill jag att ni säger en anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka