Inaktuell NeoTheChef | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirataugust

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: Joffa#9599

Ange ditt födelsedatum 27 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff på grund av att jag kan ta ett ansvar på servern för att se till att alla sköter sig, jag är trevlig och tar alltid emot folk med bra bemötande, jag har tidigare erfarenheter vilket gör mig till en bra staff med goda erfarenheter, jag kan ta kritik men också ge kritig på ett optimalt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:30 - 22:30 / 18:30 - 00:00
Tisdag: 16:00 - 21:30
Onsdag: 16:30 - 22:00
Torsdag: 15:30 - 22:30
Fredag: 15:00 - 03:00
Lördag: 13:00 - 03:00
Söndag: 13:00 - 22:30
Genomsnitt = 7-9 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ett bra tag nu och skulle gissa sedan i somras.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt har jag goda erfarenheter som staff och det jag tycker är det viktigaste är att jag till skillnad från de flesta har varit staff på några av de största i Sverige efter Unive då, det gör mig till en mer beslutfattande staff!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ingen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka