Nekad NeoSalam | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoSalam

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo#0001

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2008

Berätta om din karaktär. han heter Abdi Salam han är född 2007-06-09 och har en brorsa. Han jobbar med att sälja bilar. Ända sen han har varit liten har han älskat bilar Hans dröm bil är en dodge charger srt. Han har sparat jätte länge men har inte så mycket pengar. Han längtar alltid till sommaren för då kan han köra basket på hans basket korg. Han gick med i ett basket lag förra sommaren och han har jätte roligt. Han är jätte snäll person och har många vänner och bra betyg i skolan. Men en dag när han skulle till jobbet med sin brorsa dem hade jobbat i typ 3timmar då kom det 3 maskerade personer och tog hans brorsa och slog ner han jag ringde amulansen och dem kom och hämta min brorsa och han vart bra dagen efter. När han kom hem frågade jag om han viste vem det var då sa han att det kanske var några som mobar han i skolan och då vart Abdi arg och ringde sina kompisar. Nästa dag så gick Abdi och hans kompisar till Abdis brorsas mobare och pratade med dem och Abdi var jätte arga och slog en av dem då vart det slags mål men när de slogs så tog abdi ut en kniv och kvinhuggde en av dem sen sprang dem iväg hemm till abdi när dem var hemma så kom abdis mamma 1h efter dem märke aldrig att det var dem men abdis brosa vart aldrig mobbad men abdi har varit kriminell anda sen det hände

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med snäll personlighet,bar rollspel nivå och inte bryta några regler. Jag kommer vara snäll mot alla kommer göra bra RP och ha jätte kull med andra personer. Jag kommer också att göra så att alla i ett senariot kommer ha kul. Kommer aldrig lalla kommer altid göra seriös. Jag tror ni inte kommer ångrea er om ni accepterar mig för jag är seriös och snäll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så båda partnerna ska ha kull så inte bara du har kull alla som spelar i den här server ska ha kull alltid när dem spelar. Man ska inte bara köra så jag vinner man ska göra så dem andra vinner också så alla kan ha roligt när dem spelar rollspel.

Hur hittade du Unive? jag har sett många videos på unive det såg jätter bra och roligt ut ser också fram emot så många spelare på server det är bra. Mina kompisar kör/körde på unive och dem sa det var jätte bra och rolig server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka