Nekad neongorge | Ban Överklagan [Bot Fredda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: 110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? botfredda

Bild på banmeddelande: image (15).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett dumt val att åka och hämta min kompis som dog i en skottlossning och jag var jätte nära honom så jag hoppade ut ur min bil och plockade upp honom vilket var jätte dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hämtade en grabb som var död och gjorde hlr på han för jag jobbade som sjukvårdare och de var dumt av mig också eftersom jag inte var i tjänst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte felaktig ban jag gjorde 100% fel jag skulle tänkt på rpn och hade de varit irl hade de varit avspärrat och min kompis hade dött om jag gick och plocka upp han och skulle försöka göra de själv när de ändå fanns sjukvårdare där jag ångrar mig som fan nu i efterhand

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte men kolla min historik

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tänkt lite mer och inte varit så impulsiv då de oftast inte slutar så bra jag skulle tänkt att de var irl och då skulle jag ha låtit han va kvar för att de skulle varit de bästa för han att få hjälp så fort som möjligt o inte åka iväg för o ta till sjukan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid tänka efter innan jag gör saker och tänka på vad man gör o kanske tänka en extra gång innan eller göra en /report och fråga om de är rimligt att göra för då får jag svar från en staff och då vet jag att de är okej eller inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

de är ändå fredag idag så hade varit gött o kunna gibba i helgen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka