Accepterad neongorge | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: 110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: image (46).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi gjorde ett dumt val att göra ett rån och vi vilel ha en lång bil jakt men de slutade i ban för alla som var med på de i vår bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hade fått mitt fängelse o satt i support med bubblegum, bulten, limpidi och nån mer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig ban vi gjorde fel men sen så förstår jag inte hur jag kunde bli bannad för sunt förnuft då jag inte körde bilen o kunde inte gö något åt att han körde fram o tbx

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi skulle rpat på skador o gjort de roligt för alla men de går inte när polisen sitter och pittar oss hela tiden så de blir inge kul om vi ska ge upp bara för dom har så tråkig rp o pittar hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid rpa på allt som händer o tänka logiskt o försöka bli av med polisen direkt då de inte är bra rp o försöka leta efter dom för att dom ska fortsätta jaga oss

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka