Nekad neongorge | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: 110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: image (16).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att bubblegum tycker att de är lall att vi slogs i montanas gänghus men de skulle inte jag säga är lall då jag skulle säga att de tar bort en del i rpn då jag och 2 andra i montanas gänghus blev lite sura på varandra och slogs och då tycker jag de är helt okej att slåss men de skulle inte vara okej att jag bara gick fra helt utan anledning och börja slå någon av dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit en cross från montana och åkte ut på deras parkering och sen när jag skulle vända och åka tillbaka så blev de som att mitt spel krasha och när jag gick in igen så stog de att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att den är felaktig då jag tycker att de är helt okej att slåss i ett gänghus om man börjar bråka lite hade varit skillnad om jag bara började slå dom helt utan anledning och de gjorde jag inte så därför ser jag inget problem med de och tycker att bannen var felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte vad jag blivit bannad för innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle ha slagits med dom men jag tycker ändå att jag skulle kunna gjort de då de lixom upp stod ett tjafs och vi började hetsa mot varandra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss då de tydligen e lall men vi även hade tjafsat innan o allt sånnt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka