Accepterad neongorge | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: 110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? 9bit

Bild på banmeddelande: image (13).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hamnade i ett kidnapnings scenario där jag inte hade en bra rp nivå och de kan jag hålla med till en vis del då jag vet att dessa grabbar som kidnappade mig ville få fram en dålig rp av mig för att kunna hoppa support för att få mig bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit dödad och dumpad i vattnet och sen så stängde jag av och 9bit bad mig hoppa krim support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig ban de var bara mitt fel då jag inte hade en bra rp nivå under scenariot där jag hetsade mot dom och de var dumt av mig och detta kommer inte hända igen då de inte är kul för både mig och de som kidnappade mig för att de förstör rpn bara

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte vad jag blivit bannad för innan men blivit bannad 9 gånger innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara ha lyssnat på dom som kidnappade mig och inte hetsat mot dom ska kidnappa mig för att kunna hålla en så hög rp nivå som möjligt för att de ska bli roligt för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska ha attityd mot någon om jag blir kidnappad och de visste jag redan innan att man inte ska gö då man ska värna om sitt liv och de var dåligt av mig o inte göra de och detta ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka